REKLAMA
Znaleziono 2515 wyników
Polski gigant odzieżowy LPP zapowiada największy w historii plan rozbudowy potencjału artykuł
Pokaż artykuł
Polski gigant odzieżowy LPP zapowiada największy w historii plan rozbudowy potencjału
Gdańska spółka odzieżowa LPP planuje w tym roku otworzyć 1,5 tys. sklepów marki Sinsay, osiągnąć przychodu ze sprzedaży w wysokości 25-26 mld zł, a także szykuje wiele inwestycji w logistykę, czy aplikacje mobilne. Będzie też wchodzić ze swoimi markami na nowe rynki z siecią offline i online.
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol już otwarteartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol już otwarte
Ponad 3 tysiące klientów odwiedziło w pierwszej godzinie od otwarcia największe na Mazowszu centrum...
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac budowlanych i początek wykończeniowychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac budowlanych i początek wykończeniowych
Ponad 300 pracowników kończy wznoszenie konstrukcji największego w regionie centrum wyprzedażowego –...
[Wrocław] Nowy węzeł zagrożeniem dla niewidomychartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy węzeł zagrożeniem dla niewidomych
Budowany z myślą o przyszłorocznym Euro węzeł przesiadkowy na skrzyżowaniu ulic Borowskiej, Ślężnej...
[Wrocław] Przeciąga się przetarg na przebudowę ulicy Buforowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przeciąga się przetarg na przebudowę ulicy Buforowej [WIZUALIZACJE]
Urzędnicy kolejny raz zmienili termin składania ofert w przetargu na przebudowę ulicy Buforowej. Prz...
[Warszawa] Dantex po pierwszym kwartale: 15 proc. wzrostu sprzedaży r/r artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Dantex po pierwszym kwartale: 15 proc. wzrostu sprzedaży r/r
Dynamika sprzedaży mieszkań Dantex w I kw. br. (233 lokale, +15 proc. r/r) zapowiada kolejny dobry r...
We Wrocławiu zostanie otwarty jeden z pierwszych sklepów nowej sieci handlowej HalfPriceartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty jeden z pierwszych sklepów nowej sieci handlowej HalfPrice
CCC rozpoczyna budowę nowej sieci handlowej w kategorii off-price, w której klienci znajdą szeroką g...
Capital Towersinwestycja
Pokaż inwestycję
Capital Towers
Rzeszów, Mieszka I, Podwisłocze
[Kraków] KAMIENICA DWORSKA  ul. Twardowskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] KAMIENICA DWORSKA ul. Twardowskiego
Kraków, Podgórze
Osiedle dla Rodzinyinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle dla Rodziny
Kraków, Nowa Huta, Kantorowicka
[Kraków] M House, ul. Meierainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] M House, ul. Meiera
Kraków, Krowodrza, Meiera
[Pruszków] Budynek wielorodzinny "Novo Pruszków"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Pruszków] Budynek wielorodzinny "Novo Pruszków"
Pruszków, Gąsin, Akacjowa 2
Wybickiego 7inwestycja
Pokaż inwestycję
Wybickiego 7
Kraków, Krowodrza, Wybickiego 7a
Dealz otworzył swój 250. sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dealz otworzył swój 250. sklep w Polsce
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach.
Coca-Cola Poland nowym najemcą 195-metrowego biurowca Skyliner w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Coca-Cola Poland nowym najemcą 195-metrowego biurowca Skyliner w Warszawie
Lider na polskim rynku napojów bezalkoholowych – Coca‑Cola Poland Services Sp. z o.o. – podpisał umowę wynajmu blisko 2 400 mkw. powierzchni w warszawskim biurowcu Skyliner. Na początku przyszłego roku spółka przeniesie polską siedzibę do inwestycji Grupy Karimpol.
Szwedzka sieć Jula otwiera 20. multimarket w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka sieć Jula otwiera 20. multimarket w Polsce
Szwedzka sieć multimarketów Jula otworzy 16 listopada swój dwudziesty sklep w Polsce, w Ozimska Park w Opolu. Nowy punkt sieci ma powierzchnię 1,5 tys. mkw. – Województwo opolskie stanowi bardzo ważny obszar w naszej ekspansji, zatem cieszę się niezmiernie, że nasz kolejny sklep otwieramy właśnie w Opolu – mówi Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland.
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echoartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echo
Kielecka Galeria Echo dba o atrakcyjność oferty. Do najemców dołączyła marka HalfPrice, która wzmocni ofertę odzieży i akcesoriów. Klienci mogą już robić zakupy w sklepie, który zajmuje niemal 3 200 mkw. Znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego.
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
Niemiecka sieć dm-drogerie markt chce w 2024 r. podwoić liczbę sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć dm-drogerie markt chce w 2024 r. podwoić liczbę sklepów w Polsce
21 sklepów, w tym 12 nowo otwartych, 270 pracowników, 17 Akcji Kasjerskich, które wsparły lokalne społeczności łączną kwotą 195 186,88 zł. Z takim wynikiem drogerie dm zamykają 2023 rok w Polsce. W 2024 roku chcą kontynuować ekspansję w południowo-zachodniej części kraju otwierając ponad 20 nowych punktów sprzedaży. Drogerie dm obecne są w Polsce od półtora roku. Swoją siedzibę mają we Wrocławiu. Tam otworzyły pierwszy sklep i również tam rozwijają się dynamicznie.
[Warszawa]  Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa nadal na celowniku międzynarodowych sieci handlowych i deweloperów
Międzynarodowa firma doradcza JLL analizuje rynek nieruchomości handlowych w aglomeracji warszawskie...
REKLAMA